onsdag 2 januari 2008

سالار کیا از ملاقات خانواده ها و دانشجویان در بند خبر داد

سالار کیا از ملاقات خانواده ها و دانشجویان در بند خبر داد
اطلاعیه خبری: نماینده کمیته تلاش برای رهایی دانشجویان در بند گزارش می دهد که در جریان پیگیری خانواده های دانشجویان بازداشتی امروز ، چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۳۸۶، آقای سالارکیا معاون دادستان تهران به خانواده های ایشان اطلاع داد که می توانند با دانشجویان در بند ملاقات حضوری داشته باشند.
طبق این گزارش معاون دادستانی تهران به خانواده ها گفته است که از روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۳۸۶ به مدت سه روز، و هر روز به ۱۰ نفر از بازداشت شدگان اجازه ملاقات داده خواهد شد. خانواده های در بند نیز با هماهنگی سه لیست ملاقات را آماده کرده و به سالارکیا تحویل داده اند. طبق این لیست در دو روز اول، هر روز ۱۰ نفر از دانشجویان با خانواده های خود ملاقات خواهند داشت و در روز آخر بقیه خانواده های بازداشت شدگان امکان ملاقات با عزیزان خود را خواهند داشت.
همچنین در این ملاقات سالار کیا به خانوادگان اعلام داشته است که به غیر از ۲ یا ۳ نفر، پرونده های بازداشت شدگان تکمیل گشته و در روزهای آینده بقیه ی پرونده ها نیز آماده فرستادن به دادگاه خواهند شد.
لازم به یادآوری است که با تماس تلفنی دیروز بهروز کریمی زاده و مهدی گرایلو، آقایان سعید حبیبی، نادر احسنی و علی کلایی هنوز با خانواده های خود تماس نداشته و از محل و شرایط نگاهداری ایشان خبری در دست نیست.


Inga kommentarer: